Prezydent Miasta Nowej Soli zaprasza mieszkańców, przedsiębiorców i inne podmioty, do wnoszenia uwag i opinii do projektu uchwały w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane.
Projekt uchwały jest dostępny do dnia 13 listopada 2018 roku w siedzibie Urzędu Miejskiego w Nowej Soli ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 12, pok. 217-218, w godz. od 8:00 do 15:00 oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miasta pod adresem http://www.nowasol.pl w zakładce aktualności. Uwagi do projektu uchwały można zgłaszać w terminie od 23 października do 27 listopada 2018 roku w następujący sposób:
w formie pisemnej lub ustnie do protokołu, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Nowej Soli, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól;
za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Uwaga powinna zawierać imię i nazwisko lub nazwę jednostki organizacyjnej oraz adres zamieszkania lub siedziby (wg wzoru formularza zgłoszeniowego).
Zachęcamy również do zapoznania się z „Przewodnikiem po projekcie uchwały”, który przybliży temat uchwały krajobrazowej i problemów reklamowych w mieście.