Par. 1

1. Niniejszy regulamin został wydany na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. kodeks cywilny (Dz.U. 1964, Nr 16, poz.93 z późn. zm.).

2. Regulamin jest wydany przez właściciela terenu i jednocześnie organizatora imprezy - Gminę Nowa Sól - Miasto z siedzibą przy ul. M. J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól - zwaną dalej ,,Organizatorem".

3. Regulamin określa zasady korzystania z terenu pomiędzy: trasą S-3, Zespołem Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4, nową drogą do szpitala, a blokiem przy ul. Armii Krajowej w Nowej Soli podczas imprezy organizowanej w dniach 15 -17.06.2012r. p.n. Święto Solan 2012.

4. Regulamin kierowany jest do wszystkich osób, które w czasie trwania imprezy będą przebywały na terenie, na którym przeprowadzana jest impreza.

5. Uczestnicy imprezy zobowiązani są przestrzegać ogłoszonego regulaminu terenu imprezy.

Par. 2

1. Na teren, na którym odbywa się impreza zabrania się:

- wnoszenia lub posiadania w jej trakcie broni, ostrych narzędzi, materiałów wybuchowych lub pożarowo niebezpiecznych lub innych przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu innych użytkowników obiektu.

- wnoszenia, posiadania lub używania napojów alkoholowych oraz środków odurzających lub psychotropowych.

2. Zabrania się także:

wspinania na drzewa, słupy znajdujące się na terenie imprezy,

wchodzenia poza oznaczone i wytyczone zaplecza socjalne dla służb obsługujących imprezę masową, Organizatora czy Artystów,

samowolnego korzystania i podłączania jakichkolwiek odbiorników elektrycznych do instalacji elektrycznej, gazowej i manipulowania przy tych instalacjach,

niszczenia tablic informacyjnych, ławek, koszy na śmieci i wszystkich innych rzeczy znajdujących się na terenie imprezy.

Par. 3

1. Uczestnicy imprezy są zobowiązani do szanowania mienia innych uczestników imprezy, sprzętu artystów, wszelkich innych urządzeń i instalacji technicznych oraz mienia stanowiącego własność Organizatora.

2. Przypadki naruszenia w/w mienia będą zgłaszane służbom porządkowym oraz Policji.

Par. 4

1. Należy przestrzegać zasad użytkowania terenów zielonych – nie niszczyć krzewów i drzew znajdujących się na terenie imprezy.

2. Odpadki i nieczystości należy wrzucać do rozmieszczonych na terenie obiektu koszy z workami jednorazowego użytku.

Par. 5

1. Wszelkie problemy i zapytania należy zgłaszać do służb porządkowych lub informacyjnych imprezy, oznaczonych specjalnym strojem i identyfikatorami.

2. Uczestnicy imprezy zobowiązani są do stosowania się do wszelkich oznaczeń, wskazań oraz poleceń Organizatora imprezy oraz służb porządkowych przekazywanych wizualnie, za pomocą symboli graficznych lub werbalnie ze sceny.

Par. 6

1. Niniejszy regulamin jest dostępny:

- w siedzibie Urzędu Miejskiego w Nowej Soli, ul. M. J. Piłsudskiego 12

na stronie internetowej www.nowasol.pl

Par. 7

W sprawach nieuregulowanych w regulaminie stosuje się przepisy ustawy oraz kodeksu cywilnego.

Zobacz także:

Wszyscy kręcimy dla Nowej Soli!

Cały wrzesień kręcimy dla Nowej Soli! 1 września wystartowała Rowerowa Stolica Polski. W tym roku walczymy o to, aby Nowa Sól ponownie była Rowerową Stolicą Polski. Dlatego zachęcamy wszystkich do kręcenia kilometrów dla naszego miasta!

Więcej…

Zmiany na ulicy Chrobrego

1 sierpnia wprowadzono tymczasową zmianę organizacji ruchu w ciągu ulicy Chrobrego -związana jest ona z budową wałów przeciwpowodziowych w Nowej Soli. Termin obowiązywania tymczasowej organizacji ruchu – do 31 grudnia 2020.

Więcej…

Konkurs: 9 miesięcy pełnych miłości

Dział profilaktyki i promocji zdrowia w Urzędzie Miejskim w Nowej Soli zaprasza kobiety w ciąży zamieszkujące na terenie Nowej Soli do udziału w konkursie fotograficznym „9 miesięcy pełnych miłości”.

Więcej…