1. Niniejszy regulamin został wydany na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. kodeks cywilny (Dz.U. 1964, Nr 16, poz.93 z późn. zm.).
2. Regulamin jest wydany przez właściciela terenu i jednocześnie organizatora imprezy - Gminę Nowa Sól - Miasto z siedzibą przy ul. M. J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól - zwaną dalej ,,Organizatorem".
3. Regulamin określa zasady korzystania z terenu pomiędzy: trasą S-3, Zespołem Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4, nową drogą do szpitala, a blokiem przy ul. Armii Krajowej w Nowej Soli podczas imprezy organizowanej w dniach 15 -17.06.2012r. p.n. Święto Solan 2012.
4. Regulamin kierowany jest do wszystkich osób, które w czasie trwania imprezy będą przebywały na terenie, na którym przeprowadzana jest impreza.
5. Uczestnicy imprezy zobowiązani są przestrzegać ogłoszonego regulaminu terenu imprezy.
Par. 2
1. Na teren, na którym odbywa się impreza zabrania się:
- wnoszenia lub posiadania w jej trakcie broni, ostrych narzędzi, materiałów wybuchowych lub pożarowo niebezpiecznych lub innych przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu innych użytkowników obiektu.
- wnoszenia, posiadania lub używania napojów alkoholowych oraz środków odurzających lub psychotropowych.
2. Zabrania się także:
wspinania na drzewa, słupy znajdujące się na terenie imprezy,
wchodzenia poza oznaczone i wytyczone zaplecza socjalne dla służb obsługujących imprezę masową, Organizatora czy Artystów,
samowolnego korzystania i podłączania jakichkolwiek odbiorników elektrycznych do instalacji elektrycznej, gazowej i manipulowania przy tych instalacjach,
niszczenia tablic informacyjnych, ławek, koszy na śmieci i wszystkich innych rzeczy znajdujących się na terenie imprezy.
Par. 3
1. Uczestnicy imprezy są zobowiązani do szanowania mienia innych uczestników imprezy, sprzętu artystów, wszelkich innych urządzeń i instalacji technicznych oraz mienia stanowiącego własność Organizatora.
2. Przypadki naruszenia w/w mienia będą zgłaszane służbom porządkowym oraz Policji.
Par. 4
1. Należy przestrzegać zasad użytkowania terenów zielonych – nie niszczyć krzewów i drzew znajdujących się na terenie imprezy.
2. Odpadki i nieczystości należy wrzucać do rozmieszczonych na terenie obiektu koszy z workami jednorazowego użytku.
Par. 5
1. Wszelkie problemy i zapytania należy zgłaszać do służb porządkowych lub informacyjnych imprezy, oznaczonych specjalnym strojem i identyfikatorami.
2. Uczestnicy imprezy zobowiązani są do stosowania się do wszelkich oznaczeń, wskazań oraz poleceń Organizatora imprezy oraz służb porządkowych przekazywanych wizualnie, za pomocą symboli graficznych lub werbalnie ze sceny.
Par. 6
1. Niniejszy regulamin jest dostępny:
- w siedzibie Urzędu Miejskiego w Nowej Soli, ul. M. J. Piłsudskiego 12
na stronie internetowej www.nowasol.pl
Par. 7
W sprawach nieuregulowanych w regulaminie stosuje się przepisy ustawy oraz kodeksu cywilnego.