Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowej Soli informuje o zasadach obsługi klientów w MOPS od 4 sierpnia 2020 r. do odwołania.
WEJŚCIE NA TEREN MOPS – do godz. 13.00:
• klienci będą obsługiwani pojedynczo, bez osób towarzyszących za wyjątkiem osób niepełnosprawnych,
• po wyjściu osoby obsługiwanej do MOPS wpuszczany będzie następny klient.
• w siedzibie MOPS przebywać mogą wyłącznie osoby, które są obsługiwane,
• klienci przychodzący do Ośrodka muszą być zaopatrzeni w środki ochrony osobistej, tj. maseczki ochronne zasłaniające nos i usta. Po wejściu do siedziby MOPS należy bezzwłocznie zdezynfekować ręce dostępnym płynem do dezynfekcji (dotyczy to zarówno osób w rękawiczkach jednorazowych jak i bez nich),
• Ściągnięcie maseczki lub innej zasłony ust i nosa może być wykonane wyłącznie za zgodą pracownika,
• PRACOWNIK NIE BĘDZIE OBSŁUGIWAŁ KLIENTÓW, którzy nie spełniają wymogów sanitarnych lub sprawiają wrażenie chorych,
• w kolejce do wejścia do Ośrodka należy zachować dystans 2 metrów między oczekującymi.
Po godz. 13.00 proszę dzwonić na niżej podane nr telefonów
NUMERY KONTAKTOWE
Sekretariat 68 458 25 00,
68 503 63 00
Świadczenia rodzinne 68 458 25 09, 68 458 25 10,
Świadczenia wychowawcze 500+ 68 458 25 06
Świadczenie „Dobry Start” 300+ 68 458 25 06
Fundusz alimentacyjny 68 458 25 18, 68 458 25 19
Dodatki mieszkaniowe i energetyczne 68 458 25 11
Pracownicy socjalni terenowi 68 458 25 13, 68 458 25 20, 68 458 25 21, 68 458 25 25, 68 458 25 26
Zespół ds. usług opiekuńczych i domów pomocy społecznej 68 458 25 07
Zespół ds. przemocy 68 458 25 14, 68 458 25 24, 68 458 25 64,
Sekcja Świadczeń i Analiz 68 458 25 04, 68 458 25 29, 68 458 25 63
Kadry 68 458 25 12
Księgowość 68 458 25 23
POCZTA ELEKTRONICZNA:
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
PLATFORMa ePUAP
ePuap: /2450kkmanc/skrytka
BEZ OSOBISTEGO KONTAKTU Z PRACOWNIKIEM- PODANIA I WNIOSKI NALEŻY SKŁADAĆ DO SKRZYNI W HOLU MOPS
WYPŁATY ŚWIADCZEŃ
1. Terminy płatności świadczeń pozostają bez zmian – informacja znajduje się na BIP MOPS.
2. MOPS PONOWNIE PRZYPOMINA i PROSI O ZAŁOŻENIE KONTA BANKOWEGO.
Biorąc pod uwagę utrzymujący się stan pandemii informujemy, że WYPŁATY GOTÓWKOWE W KASIE mogą zostać wstrzymane!
Osoby, które nie dostarczą zlecenia przekazywania przysługujących świadczeń muszą mieć świadomość, że wypłaty gotówkowe w kasie mogą zostać wstrzymane. Wówczas nie otrzymają przysługujących im świadczeń. Zdajemy sobie sprawę, że dla części osób jest to jedyne źródło utrzymania, z tego względu prosimy o podejście do sprawy poważnie
i z odpowiedzialnością.
Dodatkowo informujemy, że wszystkie świadczenia wypłacane przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej nie podlegają egzekucji sądowej i administracyjnej.
Informacji w powyższej sprawie udzielają pracownicy właściwych komórek merytorycznych MOPS. Wykaz telefonów do komórek organizacyjnych dostępny jest na BIP MOPS.
Zlecenie przekazywania świadczeń na konto bankowe można złożyć osobiście lub przesłać pocztą.