Prace budowlane na ulicy Fredry przesunęły się do ulicy 1 Maja - mimo to, pierwsze miejsca postojowe już pod koniec sierpnia zostały oddane do użytku.
Łącznie na tej ulicy powstanie ok. 140 miejsc postojowych. Ulica Fredry była w bardzo złym stanie technicznym: posiadała dwa rodzaje nawierzchni – bitumiczną i z betonowych płyt ażurowych. Nawierzchnia bitumiczna posiadała liczne spękania i nierówności oraz ubytki, natomiast odcinek o nawierzchni z betonowych płyt ażurowych był mocno zdeformowany, zagrażając bezpieczeństwu ruchu. Brakowało efektywnie działającej kanalizacji deszczowej, a istniejący kolektor był niedrożny w wielu miejscach. Powstawały bardzo duże zastoiska wód opadowych stwarzających zagrożenie dla użytkowników ruchu drogowego. Droga posiadała częściowo chodniki w bardzo złym stanie technicznym, odczuwalny był brak ścieżki rowerowej. Oświetlenie uliczne było nieefektywne i przestarzałe.
W zakres inwestycji wchodzi rozbudowa drogi w zakresie przebudowy jezdni, budowa ścieżki rowerowej, chodników, miejsc postojowych, skrzyżowań z drogami gminnymi – ulica Korczaka, Tuwima, Makuszyńskiego i Brzechwy oraz z drogą powiatową – ul. 1 Maja. Inwestycja obejmuje także wykonanie nowej kanalizacji deszczowej grawitacyjno-tłocznej (wraz z pompowniami wód opadowych) oraz budowę oświetlenia drogi ze szczególnym uwzględnieniem doświetlenia przejść dla pieszych (55 słupów z oprawami LED w tym 4 słupy doświetlające przejścia dla pieszych) .
parametry drogi:
szerokość- 5 metrów
długość - 861 metrów
Termin zakończenia inwestycji: 30 listopada 2019 roku.