Nowa Sól, dnia 09 października 2018 r.
INW.7013.1.14.2015/08/2018
ZAPYTANIE OFERTOWE
Przedmiot zamówienia: Dostawa wyposażenia zajezdni autobusowej obejmująca telefony VoIP, kserokopiarkę sieciową A3, foliarkę A3, faks.
Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
32552110-1 Telefony bezprzewodowe,
30121200-5 Kserokopiarki,
42994230-1 Laminatory,
32581200-1 Urządzenia faksowe.
Przedmiotem zamówienia jest szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
Kryteria wyboru oferty: Cena - 100%
Ofertę należy sporządzić wypełniając formularz oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy.
TERMIN SKŁADANIA OFERT: do dnia 23 października 2018 r. do godz. 14:00.
ZAŁĄCZNIKI: