1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej oraz czystości ulic, chodników i placów na terenie Gminy Nowa Sól – Miasto.
2. Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
a) część nr 1 – obejmująca bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej o powierzchni 124.395 m2 oraz czystości ulic, chodników i placów o powierzchni 94.119 m2 w północnej części Gminy Nowa Sól – Miasto,
b) część nr 2 – obejmująca bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej o powierzchni 73.937 m2 oraz czystości ulic, chodników i placów o powierzchni 71.078 m2 w południowej części Gminy Nowa Sól - Miasto.
3. Termin wykonania zamówienia: 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.
4. Termin składania ofert: 17 sierpnia 2017 do godz. 10:00.
Elektroniczne narzędzie do wypełnienia JEDZ (Jednolity Europejski Dokument Zamówienia: klik
Instrukcja wypełnienia JEDZ (Jednolity Europejski Dokumnt Zamówienia)
Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ nr 1
Załącznik nr 1 do wyjaśnień i zmiany treści SIWZ nr 1 w formie edytowalnej