Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej w Nowej Soli poczynił starania, aby w kontaktach z klientami wykorzystywać nowe dostępne formy komunikacji, dlatego uruchamia internetowe Biuro Obsługi Klienta, platformę elektroniczną, która ma na celu łatwe, sprawne i szybkie załatwianie spraw swoich Klientów.
Co to jest iBOK?
iBOK to bezpłatny serwis internetowy przeznaczony dla Klientów Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Nowej Soli, dzięki któremu z dowolnego miejsca, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu będą mieli dostęp do swoich rachunków, historii rozliczeń, umów i innych ważnych informacji. Od teraz podanie wskazań wodomierza, zgłoszenie reklamacji czy
zapłata za fakturę będzie możliwe on-line, bez wychodzenia z domu. Jak zarejestrować się do i BOK? wejdź w zakładkę iBOK na naszej stronie internetowej lub bezpośrednio na stronę www.ibok.mzgkns.pl kliknij „Rejestracja”, wypełnij formularz aktywacyjny. Po wypełnieniu i wysłaniu drogą elektroniczną wypełnionego formularza dane podane podczas procesu rejestracji zostaną zweryfikowane, po czym konto stanie się aktywne (informacja o aktywacji konta zostanie wysłana na adres e-mail) po aktywacji konta możesz już w pełni korzystać z wszystkich funkcjonalności serwisu, wystarczy że się zalogować podając swój adres e-mail i hasło.
Zalety rejestracji w iBOK:
wszystko w jednym miejscu prosty,
wygodny sposób kontrolowania swoich należności z możliwością wydruku faktury,
dostęp do zawartych umów i swoich danych, możliwość podania wskazań wodomierza,
zgłoszenia reklamacji szybko i bezpiecznie uregulujesz rachunki lub sprawdzisz stan swoich należności swobodny dostęp gdziekolwiek jesteś możesz zalogować się do serwisu za pomocą Internetu,
oszczędność czasu,
wygodna forma kontaktu bez wychodzenia z domu,
łatwa obsługa intuicyjne menu,
przyjazny interfejs.